حلقه محافظ انعطاف پذیر براوا کلوپلاست Coloplast کد 12030

Coloplast Brava Mouldable Ring Code 12030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: کلوپلاست Coloplast
  • تعداد در جعبه: 30 عدد
  • قیمت: هر عدد 900.000 ریال
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
لطفا با ما تماس بگیرید
کمی صبر کنید...

حلقه محافظ انعطاف پذیر براوا با ایجاد اتصالی مطمئن بین استوما و چسب پایه از نشت مواد خروجی جلوگیری می کند. حلقه جدید به راحتی قابل استفاده است و شما می توانید به آسانی آن را مطابق با شکل بدن خود، شکل دهید.

Coloplast Brava Mouldable Ring Code 12030
حلقه محافظ انعطاف پذیر براوا کلوپلاست کد 12030
Brava® Mouldable Ring
 حلقه محافظ انعطاف پذیر براوا
 
حلقه  محافظ انعطاف پذیر براوا با ایجاد اتصالی مطمئن بین استوما و چسب پایه از  نشت مواد خروجی جلوگیری می کند. حلقه جدید به راحتی قابل استفاده است و شما  می توانید به آسانی آن را مطابق با شکل بدن خود، شکل دهید.
 
ویژگی های مهم

از پوست در مقابل مواد نشتی محافظت می کند.

حلقه  محافظ انعطاف پذیر براوا، با یک فرمول قوی که آن را در مقابل حل شدن و از  هم گسیختن مقاوم می کند، باعث محافظت طولانی مدت پوست در مقابل نشت می شود و  بعنوان مقاومترین حلقه محافظ، اتصالی محکمتر و بادوام تر بین پوست و چسب  پایه شما ایجاد می کند.
 
به سلامت پوست کمک می کند.

حلقه  محافظ انعطاف پذیر براوا، با فرمول منحصر به فرد خود باعث محافظت طولانی  مدت پوست به دو طریق می شود. اول اینکه رطوبت زیاد را که باعث تخریب پوست  می شود، جذب می کند و ثانیا کمترین بقایا را بر روی پوست باقی می گذارد و  به راحتی از روی پوست پاک می شود.
 
به راحتی قابل استفاده است.

حلقه  محافظ انعطاف پذیر براوا، به راحتی قابل استفاده است و فرورفتگی استوما یا  پوست اطراف استوما و چین و چروک های پوست را کاملا پر می کند تا کیسه به  خوبی روی پوست بچسبد. این حلقه به پوست و چسب کیسه می چسبد اما اگر بخواهید  آن را از روی پوست پاک کنید، به راحتی امکانپذیر است.

برند
کلوپلاست Coloplast
تعداد در جعبه
30 عدد
قیمت
هر عدد 900.000 ریال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...